Tilkoblede apparater - problemer med WiFi-tilkobling

Senest oppdatert 12.11.2019 07.59

Problem

  • Nettverkstilkobling er ikke mulig å gjennomføre, og displayet viser "tilkoblingsfeil"
  • Apparatet er allerede tilkoblet, men WiFi-passordet er endret, og apparatet kobler ikke til nettverket
  • Apparatet har tidligere blitt koblet til et WiFi-nettverk, og kan ikke kobles til en ny WiFi-forbindelse.
  • Tilkoblingen er vellykket for apparatet, men mislykkes på appen.

Gjelder

  • Apparater med WiFi-tilkobling

Vedtak

  • Kontroller at mobilenheten din er tilkoblet 2,4Ghz WiFi-forbindelse på ditt hjemmenettverk.
    Dersom du har valgt et 5Ghz. nettverk, kan du ikke gjennomføre WiFi-forbindelsen til ditt produkt.
  • Tilbakestill apparatets WiFi-innstillinger og kjør WiFi tilkoblingen igjen.
  • Flytt din WiFi-router nærmere apparatet (Dette gjelder feilen "ingen bruker tilkoblet").
  • Forsikre deg om at det trådløse signalet ikke forstyrres av en mikrobølgeovn.
    Slå av mikrobølgeovnen


Unngå å bruke mikrobølgeovn og WiFi fjernbetjening samtidig.


Hjalp denne artikkelen deg?

Bestill service
Bestill service

Ønsker du bestille en service tekniker? Våre Electrolux teknikere inspiserer og løser problemet til et pris, inkludert reservedeler.

Reservedeler og tilbehør
Reservedeler og tilbehør

Finn originale reservedeler for produktet ditt i vår web shop og få de levert på døren.