Skadet/bulket/ripete ventilator

Senest oppdatert 30.10.2019 13.59

Oppdage skade når du pakker ut ventilatoren:

Kontakt forhandleren umiddelbart for å gi beskjed om oppdagede skader som oppsto mens produktet var i transport. Finn forhandlerens telefonnummer på fakturaen eller leveringsnotatet.

Ikke forsøk å koble til eller bruke produktet.

Oppdage skade etter montering / første gangs bruk: 

Kontakt forhandleren for å gi dem beskjed om skaden.

Serviceforespørsel:

Hvis det er mulig, oppgi komponenten som er skadet når du kontakter et godkjent servicesenter.

Kjøp nye deler/komponenter i nettbutikken vår.

Hjalp denne artikkelen deg?

Bestill service

Ønsker du bestille en service tekniker? Våre Electrolux teknikere inspiserer og løser problemet til et pris, inkludert reservedeler.

Reservedeler og tilbehør

Finn originale reservedeler for produktet ditt i vår web shop og få de levert på døren.