Det er en skade, en sprekk, skrape eller et hull i fryseren

Senest oppdatert 23.10.2019 12.12

Problem

  • Fryseren/kjøleskapet/kombiskapet/vinkjøleren er ødelagt.

Gjelder for

  • Fryser
  • Kjøleskap
  • Kombiskap
  • Vinkjøler

Løsning

1. Hvis skaden ble oppdaget under utpakking av enheten, kontakt forhandleren din umiddelbart for å finne ut om den ble skadet under levering. 

Ikke forsøk å koble til eller bruke enheten.    

2. Hvis skaden ble oppdaget etter installasjon og første bruk, kontakt installatøren din for å finne ut om den ble skadet under installasjon.

3. Hvis skaden var forårsaket av at noe som ble lagret i enheten eller andre mekaniske problemer, f.eks. et hull eller en sprekk kan skjules med et allsidig tetningsmiddel. 

Kontroller at tetningsmiddelet er godkjent for bruk i miljøer for oppbevaring av mat. 

4. Hvis hengsler, lys eller andre deler er skadet kan de enkelt byttes.   

Hvis du ønsker å bytte delene selv kan du finne ekstradeler, tilbehør og vedlikeholdsprodukter i vår Nettbutikk. 

5. Kontakt et autorisert servicesenter

Hvis rådene over ikke løser problemet, anbefaler vi å anmode om et besøk av en servicetekniker.

Hjalp denne artikkelen deg?

service-electrolux

Bestill service

Ønsker du bestille en service tekniker? Våre Electrolux teknikere inspiserer og løser problemet til et pris, inkludert reservedeler.

spares-electrolux

Reservedeler og tilbehør

Finn originale reservedeler for produktet ditt i vår web shop og få de levert på døren.