Skadde eller løse komponenter

Senest oppdatert 29.10.2019 13.49

Oppdage skade når du pakker ut produktet: 

Ikke forsøk å koble til eller bruke produktet.

  • Kontakt forhandleren den du kjøpte produktet umiddelbart for å varsle om at produktet ble skadet under levering. Du finner forhandlerens telefonnummer på fakturaen eller leveringsnotatet.

Oppdage skade etter montering / første gangs bruk:

  • Kontakt forhandleren der du kjøpte produktet for å informere dem om skaden.

Serviceforespørsel:

  • Hvis det er mulig, oppgi komponenten som er skadet når du kontakter et godkjent servicesenter.
  • Reservedeler kan bestilles fra nettbutikken vår.

Hjalp denne artikkelen deg?

Bestill service

Ønsker du bestille en service tekniker? Våre Electrolux teknikere inspiserer og løser problemet til et pris, inkludert reservedeler.

Reservedeler og tilbehør

Finn originale reservedeler for produktet ditt i vår web shop og få de levert på døren.